Københavns Erhvervsakademi (KEA) ønskede at øge kendskabet til deres store tilbud af efteruddannelse hos den primære målgruppe – erhvervsaktive i alderen 30 – 40 år, der ønsker at give karrieren et løft.

Mediaplanen består af outdoor, annoncer og
webbannere.

TILBAGE TIL OVERSIGT
Branding / Efteruddannelser « gefühl

Tilmeld dig vores nyhedsbrev,
og følg med hos gefühl!

Vi er stolte af vores arbejde, og det er på tide at dele det med jer. Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, holder vi dig opdateret på, hvad vi laver i gefühl og på udviklingen i og omkring gefühl. Vi deler spændende cases, interne nyheder, og vi gør plads til at informere om de nyeste trends og tendenser.

Vores nyhedsbrev udkommer 4-6 gange om året. Vi vil bestræbe os på at levere indhold, så du har lyst til at hænge ved, men du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

Vi håber, at du har lyst til at følge med.