Københavns Erhvervsakademi (KEA) ønskede at øge kendskabet hos den primære målgruppe –
unge i alderen 20 – 30 år.

Kampagnen har til formål at positionere KEA som en ny og stærk uddannelsesinstitution, som, i tæt samarbejde med det private erhvervsliv, uddanner den nye generation af medarbejdere på akademi-, professionsbachelor- og diplomniveau.

Mediaplanen består af reklamefilm i biografer, outdoor,
annoncer og webbannere.

TILBAGE TIL OVERSIGT
Branding / Fuldtidsuddannelser « gefühl

Tilmeld dig vores nyhedsbrev,
og følg med hos gefühl!

Vi er stolte af vores arbejde, og det er på tide at dele det med jer. Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, holder vi dig opdateret på, hvad vi laver i gefühl og på udviklingen i og omkring gefühl. Vi deler spændende cases, interne nyheder, og vi gør plads til at informere om de nyeste trends og tendenser.

Vores nyhedsbrev udkommer 4-6 gange om året. Vi vil bestræbe os på at levere indhold, så du har lyst til at hænge ved, men du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

Vi håber, at du har lyst til at følge med.