Gefühl er for 5. år i træk reklamebureau for Københavns Universitet, med fokus på den årlige branding & åbent hus kampagne. I år viderefører vi vores online baserede videokoncept, hvor Københavns Universitet åbner dørene op for livet på KU, med alt hvad det indebærer af sorger og glæder, udfordringer og sejre, socialt liv og faglighed.

I år er der fokus på 6 studerendes første-gangs-oplevelser på KU. Udstyret med hver deres kamera dokumenterer de 100% autentisk deres studieliv og refleksioner over 10 store første-gangs-oplevelser som studerende.

I år integrerede vi KU´s Facebook side mere direkte i kampagnen og lod målgruppen medvirke til at vælge filmemner. Via afstemning blev det bestemt hvilke emne den følgende uges film skulle handle om.

Kampagnen indeholder Faceboook side, mobil app samt outdoor og online elementer. I online markedsføringen har vi arbejdet taktisk med brug af medier, hvor vi dels ved at målgruppen befinder sig og dels har kunne optimere vores indkøb på pris pr. klik og visning pr. film.

Online medievalget har været en kombination af unge sites som fx spotify, videoseeding, real-time-bidding, behavioural targeting, Google Adwords, Facebook Ads, m.m.

Ydermere samarbejdede vi med 10 livsstilsbloggere i målgruppen, som skrev om kampagnen og reflekterede over den, viste videoer på deres blogs og linkede til kampagnesitet.

TILBAGE TIL OVERSIGT
BRANDING OG ÅBENT HUS 2013 / 2014 « gefühl

Tilmeld dig vores nyhedsbrev,
og følg med hos gefühl!

Vi er stolte af vores arbejde, og det er på tide at dele det med jer. Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, holder vi dig opdateret på, hvad vi laver i gefühl og på udviklingen i og omkring gefühl. Vi deler spændende cases, interne nyheder, og vi gør plads til at informere om de nyeste trends og tendenser.

Vores nyhedsbrev udkommer 4-6 gange om året. Vi vil bestræbe os på at levere indhold, så du har lyst til at hænge ved, men du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

Vi håber, at du har lyst til at følge med.