I vores ny kampagne åbner Københavns Universitet dørene op for livet på KU, med alt hvad det indebærer af sorger og glæder, udfordringer og sejre, socialt liv og faglighed. I 5 måneder kan man følge universitetslivet for 4 studerende. Udstyret med hver deres kamera dokumenterer de deres historie og studieliv, og hver torsdag kl. 15 uploades nye afsnit af deres fortællinger på studier.ku.dk, en youtube kanal samt på Urban.dk

Indblik i studielivet spiller en væsentligt rolle i unges uddannelsesvalg – med dette års kampagne viser vi et autentisk billede af fire studerendes hverdag på de fire campusmiljøer på KU. Trine, Naram, Jonas og Christian går på forskellige uddannelser og er forskellige steder i deres uddannelsesforløb, og dette kombineret med deres personligheder, giver et nuanceret og bredt billede af Københavns Universitet.

Medieplanen består af outdoor og online elementer, samt et integreret samarbejde med urban.dk

Kampagnen er nomineret til Danish Internet Award 2011.

TILBAGE TIL OVERSIGT
Branding og åbent hus 2010 / 2011 « gefühl

Tilmeld dig vores nyhedsbrev,
og følg med hos gefühl!

Vi er stolte af vores arbejde, og det er på tide at dele det med jer. Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, holder vi dig opdateret på, hvad vi laver i gefühl og på udviklingen i og omkring gefühl. Vi deler spændende cases, interne nyheder, og vi gør plads til at informere om de nyeste trends og tendenser.

Vores nyhedsbrev udkommer 4-6 gange om året. Vi vil bestræbe os på at levere indhold, så du har lyst til at hænge ved, men du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

Vi håber, at du har lyst til at følge med.