Gefühl er for tredje år reklamebureau for Københavns Universitet, med fokus på den årlige branding & åbent hus kampagne. I år viderefører vi det webbaserede videokoncept vi udviklede sidste år, hvor Københavns Universitet åbner dørene op for livet på KU, med alt hvad det indebærer af sorger og glæder, udfordringer og sejre, socialt liv og faglighed. I 5 måneder kan man følge universitetslivet for 8 studerende. Udstyret med hver deres kamera dokumenterer de 100% autentisk deres historie og studieliv, og hver uge uploades nye afsnit af deres fortællinger på studier.ku.dk.
 Vi har i år tilført kampagnen en mobilplatform i form af en APP til iPhone og Android, hvor man udover den bærende videodel også kan læse om fag og åbent hus arrangementer med mere. Hent APP til iPhone her Hent APP til Android her Medieplanen består af outdoor og online elementer, samt et integreret samarbejde med urban.dk

TILBAGE TIL OVERSIGT
Branding og åbent hus 2011 / 2012 « gefühl

Tilmeld dig vores nyhedsbrev,
og følg med hos gefühl!

Vi er stolte af vores arbejde, og det er på tide at dele det med jer. Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, holder vi dig opdateret på, hvad vi laver i gefühl og på udviklingen i og omkring gefühl. Vi deler spændende cases, interne nyheder, og vi gør plads til at informere om de nyeste trends og tendenser.

Vores nyhedsbrev udkommer 4-6 gange om året. Vi vil bestræbe os på at levere indhold, så du har lyst til at hænge ved, men du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

Vi håber, at du har lyst til at følge med.