Efter bureausondering blev gefühl valgt som bureau i forbindelse med Tryg’s lancering af et nyt produkt til unge mellem 18 og 28 år.

Opgaven bestod i udarbejdelse af strategi, navn, visuel identitet, website, basismateriale og kommunikation. Opgaven er nordisk, så navn og design skal kunne fungere i de 4 nordiske lande. Produktet består af en basisdækning, samt tillægspakker, der passer til ens livsstil. Navnet blev Young Living, og den visuelle identitet er båret af en to-go tankegang, som i forvejen er en del af målgruppens livsstil.

En nem forsikring til unge, der interesserer sig for alt muligt andet end forsikring.

TILBAGE TIL OVERSIGT
Young Living « gefühl

Tilmeld dig vores nyhedsbrev,
og følg med hos gefühl!

Vi er stolte af vores arbejde, og det er på tide at dele det med jer. Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, holder vi dig opdateret på, hvad vi laver i gefühl og på udviklingen i og omkring gefühl. Vi deler spændende cases, interne nyheder, og vi gør plads til at informere om de nyeste trends og tendenser.

Vores nyhedsbrev udkommer 4-6 gange om året. Vi vil bestræbe os på at levere indhold, så du har lyst til at hænge ved, men du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

Vi håber, at du har lyst til at følge med.