Zyx er en smertestillende sugetablet mod ondt i halsen. Gefühl har udviklet slogan og TV kampagne til Danmark og Norge.

Vores research gav os to afgørende indsigter:

1. 95% af dem vi snakkede med (kvinder i alderen 30-60år), tænkte som det første på det samme konkurrerende produkt, når de blev spurgt om, hvad de køber mod ondt i halsen.

2. De fleste af dem køber det konkurrerende produkt uden egentligt at tage produktet særligt alvorligt. De opfatter det lidt ”slikagtigt” og overholder typisk ikke anbefalet dosis.

Med sloganet ”Når du har rigtig ondt i halsen”, ønsker vi at positionere Zyx, som det seriøse alternativ.

I filmen leger vi med indsigten om, at de fleste har det konkurrerende produkt top of mind. Ideen er at skabe en situation, hvor alle seerne tænker det samme (på det konkurrerende produkt) og så bliver kollektivt overraskede når svaret (Zyx) er et andet. Vi overrasker seerne og stimulerer derved refleksion og erindring.

Dramaturgisk bliver budskabet iscenesat i en velkendt omgang patetisk mande-influenza.

Filmen er udviklet til Tv og bio i Danmark og Norge.

TILBAGE TIL OVERSIGT
Zyx « gefühl

Tilmeld dig vores nyhedsbrev,
og følg med hos gefühl!

Vi er stolte af vores arbejde, og det er på tide at dele det med jer. Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, holder vi dig opdateret på, hvad vi laver i gefühl og på udviklingen i og omkring gefühl. Vi deler spændende cases, interne nyheder, og vi gør plads til at informere om de nyeste trends og tendenser.

Vores nyhedsbrev udkommer 4-6 gange om året. Vi vil bestræbe os på at levere indhold, så du har lyst til at hænge ved, men du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

Vi håber, at du har lyst til at følge med.